Kdyby bylo podnikání přes internet tak snadné, jak se to někdy nezkušeným jedincům zdá, byli bychom dnes už nejspíše všichni nějakými těmi internetovými obchodníky. Každý z nás by si pořídil web, na ten by zaznamenal, co veřejnosti nabízí, a pak už by se jenom pracovalo, prodávalo a inkasovalo. A každý by byl spokojený a měl peněz habaděj.
Jenže každý, kdo už je v obraze, ví, že nejsme ani zdaleka všichni těmi, kdo na internetu podnikají, a to proto, že ani zde nebývá podnikání vůbec jednoduché. A to ani ne tak proto, že by to bylo něco nedostupného, ale proto, že si každý majitel podnikatelského webu musí zajistit na tomto dostatečnou návštěvnost. Musí mu sem mířit tolik zákazníků, aby se na nich dost vydělalo. A navzdory tomu, že už má dnes připojení na internet kdekdo, se takoví návštěvníci velice často shánějí jenom těžko. Ne proto, že by na internetu nebyli nebo že by o některou nabídku neměl vůbec nikdo zájem, ale proto, že takoví cizí lidé obvykle nějaký web ani nenajdou. Když tento není náležitě dokonale předkládán vyhledávačem veřejnosti, je jeho osud zdánlivě zpečetěn, a to právě proto, že tu není na kom vydělávat.
A jak si zajistit, že bude nějaký web nabízen veřejnosti tak, aby ho nemíjela bez povšimnutí? Skvělým pomocníkem je v případě webů s nízkou návštěvností SEO e-shopů. A je tomu tak proto, že právě optimalizace pro internetové vyhledávače znamená takové úpravy neúspěšných webů, jež jim zajistí preferované umístění ve výsledcích vyhledávání a tím i jistotu, že je lidé hledající danou problematiku na internetu najdou.
Když si zajistí jakákoliv firma SEO svého webu, prodere se časem v internetových vyhledávačích před jiné obdobné nabídky, a tím si zajistí, že zde bude nepřehlédnutelná. A poté, co sem začne proudit víc návštěvníků, vzroste pochopitelně i počet těch, kteří tu utratí nějaké peníze. A podnikání začne slavit úspěchy.